Ditt val gör skillnad!

Nu är det allvar. Igen. Smittspridning av covid-19 är stor i Västerbotten, just nu den största i landet, och det ser inte ut att vända, meddelar Region Västerbotten. Det innebär konsekvenser för oss alla, för sjukvården och för hela samhället. Du och alla andra MÅSTE lyssna och följa råd och restriktioner! Nu. Läs mer på 1177.se eller här på kommunens webbplats.

Ditt val gör skillnad!

Nu är det allvar. Igen. Smittspridning av covid-19 är stor i Västerbotten, just nu den största i landet, och det ser inte ut att vända, meddelar Region Västerbotten. Det innebär konsekvenser för oss alla, för sjukvården och för hela samhället. Du och alla andra MÅSTE lyssna och följa råd och restriktioner! Nu. Läs mer på 1177.se eller här på kommunens webbplats.

Beställning för hemtjänstpersonal

Information vid start av ny kund

Utföraren har huvudansvaret för att korrekta uppgifter lämnas till Måltidsservice. Uppstart av ny kund kan inte göras om efterfrågade uppgifter saknas. Är någon av uppgifterna felaktiga får kunden ingen matleverans och ansvaret för att kunden har mat kvarstår hos utföraren (exempelvis inhandlas i närbutik) tills utföraren lämnat korrekta uppgifter till Måltidsservice.

Ändringar för befintlig kund

Ändringar kan endast göras för kunder som redan har ett abonnemang hos Måltidsservice. Ledtiden för önskade ändringar startar när beställningen är skickad och du har fått svarsbekräftelse i din mejl från Måltidsservice.

Stopptider vid avbokning

För måltider över 65 år – Leverantör Måltidsservice:

12:00 torsdag för leverans följande måndag
12:00 tisdag för leverans följande torsdag

 

Sidan publicerades